آرایشی که به زور رسانه ها عرف شده است

زیبایی رسانه ای، الگویی مورد قبول؟! و اما در مورد زیبایی ؛ در واقع رسانه‌ها نوعی زیبایی را تبلیغ می‌کنند که تنها   با آرایش دست یافتنی است که نکته ظریف آن این است که علی‌رغم   استفاده از این آرایش ها باز هم آن دسترسی ایده‌آل به دست نمی‌آید. در   نتیجه فرد مدام مصرف می‌کند تا به زیبایی و آراستگی که رسانه‌ نشان می   دهد دست یابد ولی همیشه به او القا می‌شود که هنوز به آن دست نیافته   است. پای مردان هم وسط کشیده شد   از زنان که بگذریم در بسیاری از برنامه های حتی تلویزیون که رسانه ای   داخلی به شمار می رود، می توان تغییر واضحی را در نوع گریم بازیگران و   مجریان مرد مشاهده کرد و دلیل بسیاری از گرایش های مردانه به سمت   ارایش را متوجه شد.

 

بماند که رسانه های دیگر که  شامل سینما، ماهواره و فیلم های شبکه   خانگی چه داخلی و چه خارجی هستند، از مردان بازیگر هنرپیشه های   زیبایی ساخته اند که درگاهی حتی در برابری زیبایی با زنان همآورد می   شوند. رسانه های تبلیغی   جدا از بحث رسانه هایی مثل تلویزیون و ماهواره، این روزها نوع تبلیغات و   تیزرهایی که در این رسانه ها به طور مستقیم یا غیر مستقیم، لوازم آرایشی   را تبلیغ می کنند هم جای بحث دارد. این مجموعه ها به اضافه بیلبوردها و بنر   های عریض و طویلی که در اتوبان ها و خیابان های شهر در تبلیغات مستقیم   با معرفی کردن برند های آرایشی خارجی شما را برای دست یابی به زیبایی   رویایی به استفاده از این محصولات دعوت می کند هم باید مرکز توجه قرار   گیرد.   در لایه های زیرین  تبلیغات برخی از محصولات هم که ربطی به لوازم آرایش   ندارد، تصاویر زنان و مردانی که در کنار این محصولات دیده می شود با   ظاهری رؤیایی که عموما محصول گریم و آرایش های حرفه ای است، این   مطلب به شما سبک آرایش خاص و اصلاح های ویژه مردان را نشان می دهد   و مشاهده هر روزه آن بالاخره در ذائقه شما اثر گذار است.

 

 

/ 0 نظر / 7 بازدید